RETOURNEREN OF RUILEN : 


Je kunt jouw online aankopen binnen 14 dagen aan ons retourneren, dit moet wel binnen 7 dagen aan ons gemeld worden via de mail: info@fashioniquestore.nl

Je mag jouw aankopen thuis passen zoals je dat ook in onze winkels zou doen. De artikelen dienen in een zo oorspronkelijk mogelijke staat geretourneerd te worden: met aangehecht prijskaartje en in complete nieuwstaat.

Retouren kunnen worden afgekeurd indien er sprake is van:

  • Geen originele verpakking / prijskaartjes
  • Gedragen, gebruikt of gewassen
  • Beschadigd of vlekken ontstaan na ontvangst
  • Artikelen ruikend naar parfum / ruikend naar zweet / of andere geuren waaruit blijkt dat het item niet meer in nieuw staat verkeerd

In verband met hygiëne kunnen wij onderstaande artikelen niet retour accepteren. Indien het alsnog retour wordt gestuurd, hebben wij het recht om het retourpakket af te keuren.

  • Ondergoed
  • Zwemkleding zonder hygiënestrip
  • Sieraden

De consument is wettelijk gezien verantwoordelijk voor een retourzending. Daarom raden we aan om de zending te verzekeren. Hiermee wordt het aankoopbedrag vergoed door de verzekeringsmaatschappij bij vermissing of beschadiging. 

Wanneer je jouw bestelde artikel(en) wilt retourneren, ben je zelf verantwoordelijk voor het terugsturen en draag je de verzendkosten van de retourzending.

Wanneer ontvang ik de retourbetaling?

Zodra wij jouw pakket in goede orde hebben ontvangen, ontvang je binnen 7 werkdagen een bevestiging. Wij doen ons best het aankoopbedrag van de geretourneerde items zo snel mogelijk aan je terug te betalen. Je ontvangt het aankoopbedrag op dezelfde manier waarop je dit bedrag hebt betaald. Indien je voor achteraf betalen hebt gekozen, annuleren wij de factuur en ontvang je een nieuwe factuur/informatie van Klarna. Verzend & Retourkosten worden van het terugbetalingsbedrag afgetrokken.

Indien je met een giftcard / tegoedcode hebt betaald wordt het bedrag in geval van retourneren niet teruggestort. Een giftcard of tegoedcode is niet inwisselbaar voor geld.

 

UITZONDERINGEN
Als u onverwachts met een foute of defecte levering te maken heeft in uw bestelling, neem dan zo snel mogelijk contact met ons op.
Contactgegevens Fashionique:
E-mail: info@fashioniquestore.nl
Whatsapp: 06-27569030

KLACHT OVER EEN ITEM

Mocht je een klacht hebben, dan zoeken we graag zo snel mogelijk naar een passende oplossing. Het kan helaas voorkomen dat een artikel niet in orde blijkt te zijn. In dat geval vragen we je direct contact op te nemen met onze klantenservice met de vermelding van jouw klacht en ordernummer. Onze klantenservice neemt je klacht zo snel mogelijk in behandeling en zoekt samen met jou naar de beste oplossing. Heb je een artikel ontvangen en is dit volgens jou beschadigd, zorg dan dat je dezelfde dag nog een berichtje stuurt naar onze klantenservice

VERKEERD ADRES
Het is de verantwoordelijkheid van de koper om het juiste adres in te vullen.
Mocht u toch een verkeerd adres aan ons hebben doorgegeven, neem dan zo snel mogelijk contact met ons op.
Wij zullen ons best doen het adres te wijzigen maar kunnen niets garanderen omdat wij alle geplaatste orders zo snel mogelijk verwerken.